dimecres, 22 de juliol del 2009

A l'altra banda de la finestra

4 comentaris:

Assumpta ha dit...

Carme!!! :-))

Com ho has fet això? Un post dins d'un post! ;-))

Jo no ho sé pas fer... M'ho has d'explicar jajaja

Per cert, que anava a dir que m'agrada molt el teu racó, però potser encara m'agrada més quan et gires d'esquena i cantes la cançoneta ;-)

Sortirà el comentari aquí? Ara ho veurem jeje

novesflors ha dit...

Quin racó tan maco, amb la doble finestra de cara als arbres i, al revers... no m'estranya que cantes.
Una delícia.

Carme Rosanas ha dit...

Assumpta, doncs és molt més fàcil del que sembla... taxan!

Simplement és un altre blog, on hi poso ... les coses que vull enllaçar així... com de sorpresa...aquí trobaràs tots els regalets de Nadal, del blocaire invisible i algunes xorradetes que vaig enllaçar a les històries de Personatges Itinerants... proves de coses diverses...

Una abraçada, preciosa.

Gràcies Noves Flors. És un racó fantàstic on m'hi passo moltes horetes... totes dolces.

Assumpta ha dit...

Aaaai!!! Jo també en tinc un de blog petit per fer proves!! jaja :-))

Però aquest blog teu no té capçalera!! això m'ha despistat ;-))